materiały reklamowe

Artykuł dot. tematyki:
Producent ulotek reklamowych Whiteart, projekty ulotek DL, ulotka reklamowa A4, ulotki, broszury...



Projekt nowej ulotki reklamowej w duchu nowoczesność

W dobie XXI wieku już nie wystarczy kawałek zwykłej, szarej kartki, by zainteresować potencjalnych klientów swoim wyrobem, usługą czy ogólnie firmą. Dziś muszą to być kolorowe, duże, rzucające się w oczy ulotki reklamowe DL firmowe A4 dla produktu, które zainteresują klienta. Chociaż są też ulotki reklamowe, które nie zachwycają oryginalnością, ale mają to coś. Co to takiego? Liczy się nie tylko jej kolor, wielkość czcionki czy kolorowe nadruki, ale także kształt. Liczy się także sposób jej dostarczenie.


Ulotka reklamowa firm konsumpcyjnych

Jak wiadomo ulotka ulotce nierówna. Wszystko zależy od tego do kogo jest ona kierowana i od kogo pochodzi. Jeśli chcemy zaprojektować ulotkę reklamową zgodną z duchem nowoczesności musimy zastanowić się jak chcemy, aby nasza firma, usługa, produkt były postrzegane przez odbiorców. Jeśli prowadzimy firmę np. oferującą dobra konsumpcyjne i codziennego użytku, np. pizzerię, telefonię komórkową, wówczas ofertę do klienta kierujemy w postaci broszury reklamowej. Projektowanie ulotek powinniśmy rozpocząć od wybrania papieru o mocnym, intensywnym kolorze. Nie powinno zabraknąć na takiej ulotce kolorowych, dużych liter oraz zdjęcia lub obrazka produktu, z którym wychodzimy do klienta. Nowoczesny, pędzący świat nie ma czasu na czytanie zbyt wielkiej ilości tekstów, dlatego domaga się jasnych, krótkich komunikatów, w których zawarta będzie rzeczowa informacja. Tego rodzaju ulotki reklamowe, ulotka firmowa powinny zatem przedkładać formę nad treść, zaś do tego ostatniego podchodzić bardzo oszczędnie. Mogą być one dostarczone osobiście do rąk potencjalnego klienta np. na ulicy lub do skrzynki pocztowej.    


Broszura, ulotka firmowa jednostek zapewniających dobra wyższego rzędu

Nieco inaczej jest w przypadku ulotek firmowych wielkich przedsiębiorstw, korporacji czy firm dostarczających dobra tzw. wyższego rzędu. Tutaj jaskrawe kolory, zbyt wielka ilość nadruków mogłyby tylko odstraszyć potencjalnych klientów. Wiadomą rzeczą jest, że są one skierowane do bardziej wymagających odbiorców. Chodzi tu między innymi o ulotki kancelarii prawnych, biur rachunkowych czy prywatnych gabinetów lekarskich. Nowoczesność w tych przypadkach oznacza postawienie na profesjonalizm. Ulotka reklamowa, dobre katalogi produktowe, foldery reklamowe takiej jednostki bogatsza jest w treść, przedstawia bardziej szczegółową ofertę. Jeśli istnieje na niej znak graficzny, to jest to zazwyczaj jakiś symbol charakterystyczny dla danej branży; np. dla biura rachunkowego będzie to moneta lub kalkulator. Ostatnimi czasy zwykło się stosować także wizytówki. Jest to także forma ulotki firmowej z tą różnicą, że zawierają one imię i nazwisko a także dokładne stanowisko pracy konkretnej osoby z danej firmy. Choć ta forma reklamy nie dociera do szerszego audytorium, to za to trafia do tych odbiorców, którzy są bardziej zainteresowani daną ofertą i z pewnością częściej z niej skorzystają niż przypadkowo spotkani na ulicy ludzie, którzy z łapanki dostają od kogoś ulotkę reklamową. 




PROJEKTOWANIE ULOTKI REKLAMOWE Skuteczny projekt ulotki reklamowe, broszury to podstawa marketingu produktu. Projektowanie ulotek to zajęcie dla specjalistów od designu i powinno dawać rozpoznawalne projekty ulotek reklamowych.




powrÓt do listy ARTYKUŁÓW




› projekty katalogu, folderu, broszury...



tworzenie logo
materiały reklamowe

Trafiony projekt ulotki dl dla produktu potrafi zapaść szybko w pamięci odbiorcy. Profesjonalista Whiteart w tworzeniu ulotek czy broszur ma wiele do powiedzenia na ten temat, poczytaj na ich stronie internetowej. Należy pamiętać, że dobrze zaprojektowana ulotka reklamowa a5 czy też w formacie dl daje klientom poczucie profesjonalizmu i fachowości. Wielkoś dl jest częściej stosowana, to format ulotki bardzo poręczny w użyciu.